دین‌محمدی: استقلال بحران ندارد
نوشته شده توسط : محمدرضاتاجیک

دین‌محمدی: استقلال بحران ندارد


سیروس دین‌محمدی مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال معتقد است که اصلی‌ترین مشکل این تیم به ساختار دفاعی آبی‌پوشان مربوط می‌شود.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فوتبال ایران، دین‌محمدی درمورد اینکه دلیل نتیجه نگرفتن استقلال در سه بازی قبلی چه بوده است، گفت: من معتقدم بحرانی وجود ندارد و برخلاف نظر بعضی‌ها باید بگویم که بحران برای من معنی ندارد. به هر حال یک تیم ممکن است در یک بازی برنده شده یا در یک بازی شکست بخورد. حتی ممکن است یک تیم چند هفته نتیجه نگیرد و مهم این است که کادر فنی خیلی زود دلایل این موضوع را پیدا کنند.


او ادامه داد: به نظر من استقلال با یک برد دوباره به شرایط طبیعی برمی‌گردد و تیم اعتمادبه‌نفس خواهد گرفت. احساس من این است که استقلال باید ابتدا روی گل نخوردن تمرکز کند و این شیوه‌ای بود که ما در فصل گذشته خیلی به آن توجه می‌کردیم. من معتقدم باید تمرکز در بخش دفاعی بیشتر باشد، چون به هر حال استقلال می‌تواند به گل برسد.


دین‌محمدی عنوان کرد: مهم‌ترین مشکل استقلال بحث دفاعی این تیم است و ساختار دفاعی آنها مشکل دارد. ما اگر پارسال نتوانستیم قهرمان شویم، دلیلش این بود که کمبودهایی داشتیم و با مصدوم شدن روزبه چشمی وضعیت استقلال بدتر شد. این تیم الان بازیکنان خوبی دارد و آنها می‌توانند خیلی راحت در چند پست بازی کنند. این درست نیست که ما بگوییم چون استقلال هستیم همیشه باید تهاجمی بازی کنیم. گل نخوردن در فوتبال مهم است.


دین‌محمدی درمورد انتقادهای صورت گرفته از خط دفاعی استقلال و اینکه برخی معتقدند حنیف عمران‌زاده باید حفظ می‌شد، گفت: استقلال در پست دفاع میانی چهار بازیکن دارد و دست این تیم خالی نیست. البته درمورد جدایی حنیف باید بگویم که همه چیز به کادر فنی مربوط می‌شود و ما باید به سلیقه سرمربی درمورد انتخاب بازیکن احترام بگذاریم. دفاع کردن فقط مربوط به خط دفاعی نیست و یازده نفر باید در استقلال خوب دفاع کرده و در کارهای دفاعی نیز حضور داشته باشند.


او در پایان عنوان کرد: تمام پیشکسوتان استقلال باید این تیم را حمایت کنند چون فرقی ندارد چه کسی در این تیم مربیگری یا بازی می‌کند. ما استقلال را دوست داریم و اگر کسی قرار است ایراد فنی بگیرد، باید به دور از کینه و بغض باشد. هرکسی می‌خواهد از استقلال ایراد بگیرد باید منطقی صحبت کند.

 

 




:: موضوعات مرتبط: داخلی , استقلال , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال , ورزشی , راحتی , نگارش , هنری , فیلم , عکاسی , فوتبالی , باشگاه فوتبال , هواداری , استادیوم , مربی گری , مربی فوتبال , اینده نگری فوتبال , داخلی , خارجی , تماشاگران فوتبال , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: